2012. március 17.

Véletlen próba: Schauma Silver Reflex hamvas csillogás sampon


A hosszú hétvégére hazautaztam Szüleimhez és természetesen nem cipeltem magammal olyan pipere dolgokat, mint testápoló, tusfürdő, sampon... Itt döbbentem rá, hogy csak az ősz hajra való sampont fogom tudni használni az én festett, de alapból is sötétbarna hajamra.:)

Gondoltam, túl sokat nem árthat, max.nem lesz olyan vöröses fényű a hajam, mint szokott sokszor. Alapból ugyanis sötét gesztenyeszínű, de mivel sajna már őszülök, így elkezdtem festeni. Mindig hamvas árnyalatot keresek, mert az én fejemen minden tiszta vöröses lesz valamiért, még a szimpla barna is. Ja és mondanom se kell, hogy hiába festem világosbarnával (!), az eredmény egész sötétbarna. Akármelyik festéket választom is. Legutóbb Syoss volt, most Palette-t vettem, ez volt olcsó az Euro-s boltban. :) Oké, tudom, hogy egy ilyen drogériás festék nem világosít, na de miért sötétít a hajamon akkor is, ha világosabb árnyalatot választok??? :S

Visszatérve: fogtam az ősz sampont és a szokásos módon öntöttem belőle a tenyerembe. Majdnem elájultam, mikor odanéztem: a sampon indigókék színű! Hirtelen eszembe jutott, hogy ha most ezzel összekenek valamit (törölköző, fürdőköpeny...), az életben nem lehet kimosni. :) Óvatosan felhabosítva a szín eltűnt, úgyhogy végül mégis csak felkentem a fejemre.

Már az öblítésnél olyan érzésem volt, mintha tiszta száraz és sprőd lenne a hajam. Ezért fogtam a polcon lévő sárga Golf balzsamot és abból használtam mosás után. Ez kicsit javított a helyzeten, de még így is nagyon kiszárította a hajam ez a "kék csoda". :S

Tanulság: aki még nem ősz - és gyanítom, a bloggerek közt kevesen vannak ilyenek :) - ne használjon indokolatlanul ilyen sampont! :)

4 megjegyzés:

Szerencse hogy senki nem használ a környezetemben ilyet de ha mégis fognak kerülöm messziről :DFőleg hogy van egy kis vörös a hajamban. :D Bár én nem szívesen nyúlok más termékhez egy bevált után mert a hajam nehezen képes hozzászokni :S
By:
http://sorasbeautydream.blogspot.com/2012/03/mini-haul-es-mini-outfit.html

nekem is nagyon ki szokta szárítani a hamvasító sampon.Bármelyikre igaz. Viszont utána sajna gyorsabban is zsírosodik. Hamvasításra talán jobb a haj öblítövizébe némi hamvasító folyadékot csepegtetni. Az tényleg csak színváltozást eredményez. (csak nehogy lila legyen az ember haja töle!)

Nem volt célom a hamvasítás, egyszerűen csak ilyen sampon volt kéznél, ezért voltam kénytelen kipróbálni. :)

Harmincéves korom óta őszülök "rohamosan". Még nem vagyok ötven, de a hajam szinte teljesen fehér. Nekem nagyon bevált a Schauma Silver Reflex. Mióta ezzel mosom a hajam, mind nálam idősebb, mind velem egykorú festettektől sokszor kaptam dicséretet mennyire szépen csillog, fényes és életteli az ősz hajam. Ez a egyetlen pozitívum amit a korai, gyors őszülésnek köszönhetek. A legelején próbáltam festeni persze, de annyira mű és idegen volt, hogy inkább maradtam az eredeti változatban.

Megjegyzés küldése