2012. április 30.

Áprilisi strandolás - mit vittem magammal?


Mára eredetileg kirándulást terveztünk, de a kánikula miatt inkább a strandolás mellett döntöttünk. Kifejezetten jól tettük! :)

Őrült meleg volt már reggel is, mikor elindultunk. Akkor még nem voltak túl sokan a strandon, de ez nem is volt baj, mert nem túl nagy a füves rész. Persze pár órával később azért már egész jó kis tömeg lett. Szerencsére még így sem volt az a szokásos tömegnyomor, azt nem igazán kedvelem.

a beach


Én betartom a szokásos 11 és 15 óra közötti árnyékba húzódási szabályt, amelyet most nem volt egyszerű megoldani, lévén, hogy kevés az árnyék. Sajnos nincsenek nagy fák, így az épület árnyékában vészeltük át a legkritikusabb időszakot. Addig a vízbe se mentünk be, mivel utána hideg lett volna azért az árnyékban.

medencék


Sikerült kicsit még így is lepirulnom, de ez azért nem túl komoly, holnapra szerintem már bebarnulok. Feltéve, ha holnap nem égek le - ugyanis holnap is megyünk. :)

Na nézzük, mivel indulok neki a strandolásnak:
  • papucs - az egyszerűség kedvéért ma ebben mentem (lábujjközi gumipapucs), hogy ne kelljen cipőt is cipelni magunkkal
  • pokróc - fűre ezt szeretem teríteni, majd erre jön a törölköző, persze sokkal jobb lenne egy leporellószerűen kihajtogatható strandmatrac vagy micsoda, de az most nincs
  • strandtörölköző - sosem törölközöm meg, csak ezt használom napozáshoz, leterítem a padra, ha leülök, ilyesmi
  • bikini - méghozzá pánt nélküli felsővel rendelkező, a tavalyi szezon óta ez a mániám, akkor sikerült ugyanis találnom egy tök szimpla, feketét, ami még rajtam is marad :)

    ilyen a felső, én pánt nélkül hordom és csodák csodájára, még úgy is megmarad rajtam :)
  • naptej - most a DM-es Sundance márkájából a 30-asat használom
  • napszemüveg - nagyon érzékeny a szemem, sokszor még a vízbe is ebben megyek be kényszerűségből
  • hajgumi - mivel most már kb. vállig ér a hajam, inkább összefogom, ha vízbe megyek vagy kifekszem napozni, így fésű/kefe sem kell, mert gyakorlatilag végig copfban a hajam :)
  • kendő - ezt ma elfelejtettem, de holnap vinni fogok, mert jobb szeretem a hajam is védeni vele az UV sugárzástól, ha lehet
  • pót bikini - most nem volt nálam, de sokszor viszek magammal, hogy ha ne adj isten, hűvösebb van, akkor a vizeset át tudjam cserélni
  • kis üveg víz - vagy buborékmentes ásványvíz vagy sima csapvíz, mert a legtöbb ásványvíz íze olyan furi nekem, az üdítőket meg utálom, nem is oltják a szomjam
  • strandra járós ruha - ez nálam külön kategória, ugyanis jobban szeretek otthon lezuhanyozni, hidratálni és utálok az egész napos strandolás után klórosan/iszaposan, naptejesen belebújni valami "normális" ruhába, így többnyire famersort, póló a választott
  • strandra járós pénztárca - kevés kp, a személyi és ennyi, mindezt általában egy külön erre a célra fenntartott, ócskább tárcába teszem be, hogy ne kelljen az összes kártyámat, iratomat ki- vagy átpakolni a strandolás miatt
Mint látjátok, nem viszek túl sok cuccot magammal, de nincs is több dologra szükségem. Se smink, se lemosó, se hajszárító... :D

Ne nevessetek, ma hazafelé jövet még beszaladtam a strandon a női öltöző mosdójába és ha hiszitek, ha nem, folyamatosan zúgott az összes hajszárító!!! :O De hogy ezt minek? Hiszen kint 30 fok volt... :D Jól van, tudom, biztos valakinek nagyon fontos, hogyan áll a haja strandról hazafelé menet. :) Számomra ez olyan vicces, én simán összefogom és kész. Ha vizes, hát megszárad és kész. Eszemben nem lenne ott mosogatni, szárítgatni... :)

Ti mit szoktatok magatokkal cipelni egy egész napos strandolásra?

3 megjegyzés:

wow, hol voltatok strandolni?

Nálam kimarad a pénztárca (nehogy valakinek szemet szúrjon...), egyszerűen a strandtáskában tartom a pénzt (csakis a szükséges összeget viszem magammal).
Bevallom, én szeretem ha a strandról száraz hajjal távozok :-S viszont mindig a napon szárítom, mert hullámos és csillogó lesz tőle :-)

Megjegyzés küldése