2012. április 27.

Teszt: Eveline Lifting 40+ ránctalanító nappali krém-koncentrátum 1. alkalom


Nem nevetni! :D Igen, alapvetően 40 év fölöttieknek, érett bőrre ajánlják, de azt hiszem, ártani nem fog. :) Vagyis remélem...

Elfogyóban van a Vichy nappali krémem, és mivel jön a jó idő, gondoltam, olyan krém kellene, amelyikben van fényvédő is.

Sosem használtam még Eveline márkájú krémeket, most akciós volt, ezért rávettem magam, hogy kipróbáljam. Az 50 ml-es kiszerelés 999 Ft volt és jár hozzá egy kis méretű szem-gél is.

A csomagolása szerintem teljesen korrekt, nekem tetszik ez a piros színű papírdoboz, bár a tégely már teljesen sima, fehér.


Leírás: Intenzív liftinget biztosít, hatékonyan megküzd a ráncokkal, feszesít és visszaadja a bőr puhaságát, mélyen hidratál. A krém ultra könnyű formulája belülről feszesíti a bőrt, kisimítja a ráncokat és mimikai vonalakat, a benne található különleges bioaktív lipolifting eljut a ráncok keletkezésének gyökeréig és belülről tölti fel lipidekkel. A krém UVA/UVB szűrőket tartalmaz, amelyek védik a bőrt a napsugarak okozta öregedéstől.

Aktív összetevők megerősített hatása:
  • Rigin - láthatatlan lifting és feszesítő hálót épít a bőrön.
  • Matrixyl - sokoldalú hatású, javítja a bőr feszességét, valamint csökkenti a ráncok mélységét
  • EverLift - búza protein komplex, azonnal kisimítja és feszesíti a bőrt
  • Kombucha - bioaktív lipofilling, feltölti a ráncokat lipidekkel, javítja a bőr simaságát
  • Laminaria alga és Centella asiatica - stimulálja a sejtanyagcserét, regenerál, eltünteti az elszíneződéseket
  • Páfrányfenyő kivonat - javítja a vérkeringést, a bőr rugalmasságát és egészséges kinézetét
  • Ginseng kivonat - természetes antioxidáns, tartalmaz vitaminokat, oligoelemeket és aminosavakat, erősít, regenerál és feszesít
  • Selyem proteinek - állandó hidratáltság szintet tart, a bőr sima és puha lesz.


Az ajándék a krémhez egy 7 ml-es szemkörnyékápoló, amelyen csak angol nyelvű leírás van, amely szerint orchidea és hialuron savat tartalmaz. Hűsítő szem-gél, csökkenti a szemkörnyéki ráncokat, sötét karikákat és a duzzanatot. Napi két alkalommal finoman be kell ütögetni belőle egy keveset a bőrbe.


Eddig csak néhány alkalommal használtam mind a krémet, mind a szemgélt, erről tudok beszámolni. A krém a felvitel után gyorsan beszívódik, nem hagy a bőrömön zsíros nyomot, ugyanakkor finom, puha lesz tőle az arcom. Ránctalanító hatást nem is várok el tőle, én ezzel kapcsolatban szkeptikus vagyok, a kialakult ráncokkal szerintem semmilyen krém nem bír el. Legfeljebb megelőzésben lehet szerepük, más nem nagyon. Szóval ezt a részét nem tudom, mindenesetre a tápláló, hidratáló hatása miatt kifejezetten elégedett vagyok vele! Ha rendszeres használat után sem változik a véleményem, biztos újra fogom vásárolni.

A szemkörnyékápoló gél igazából semmi extra, áttetsző zselé, ami tény, hogy hűsít, de ez csak az állagából adódik. Felszívódik és annyi. Én nem vettem észre, hogy bármit is tenne a karikáimmal vagy reggel a szemem alatt látható duzzanatokkal. Ezt a zselét biztosan nem venném meg, de ezt a mintát azért elhasználom, ártani nem árt.

2 megjegyzés:

Aranyos kis csomag :) pedig hamarosan szemkörnyékápolót kell vennem :(, de ha semmi extra, akkor felejtős ez is :( .

Megjegyzés küldése