2012. április 29.

Teszt: NYC Ultra Last Rúzs


Mióta beszereztem az első vörös rúzsomat, ácsingóztam egy rózsaszín árnyalatra is. Ez lett belőle.



A 411-es Snowcone árnyalatról van szó. A csomagolás a teljesen szokásos, semmi különös nincs benne. Annyit talán hozzátennék, hogy a rúzst nem lehet teljesen visszahúzni a tartóba, így szerintem a második alkalommal össze fogom kenni vele a kupakot, mikor zárom vissza. Ez nem kifejezetten praktikus, főleg ha siet az ember.




Nem fed túl (elég) erősen, inkább csak egy rózsás fényt ad az ajkaknak. Én ennél jóval erősebb színre vágytam... Kipróbáltam ugyan az üzletben (a kezemen) és ott úgy véltem, jó lesz, de azt hiszem, nem az igazi. Inkább csak olyan, mint egy szájfény. Színét, pigmentáltságát és tartósságát tekintve egyaránt. Ha reggel felkenem, mire beérek dolgozni, már alig látszik valami belőle a számon, pedig nem is eszem út közben. :S

Azt hiszem, nem ez volt életem legjobb választása...

natúr
natúr

rúzzsal, nappali fényben

rúzzsal, nappali fényben

1 megjegyzés:

Erősebb színre számítottam a rúzs alapján én is :O De így se rossz azért ! :) Nekem nincs még?! NYC-os rúzsom :) .

Megjegyzés küldése