2012. április 12.

Vásároltam


Az előző bejegyzés adta az ihletet a mai nézelődéshez. Mit ad isten? Egy garbónyakú póló mellett sikerült egy kis feketét is találni! :)

A póló mondanom se kell, Atmosphere márkájú, ezen már meg sem lepődöm. :) Hátul három félkör alakú gombbal záródik és puffos az ujja, szerintem nagyon helyes. Nem akartam fekete felsőt venni, de sajnos csak ilyen színben volt.

 garbó (Atmosphere, 765.-)

És aminek igazán nagyon örülök: egy fekete Oasis ruha! :D Kellemes, pamutos anyaga van és édes fodrok vannak rajta. Sajnos melltől lefelé egy egész kicsit bőnek érzem, így valószínűleg két oldalt beveszek majd belőle egy picit, mert így kissé furán áll a közepén lévő húzott rész... Ettől eltekintve jó, a hossza is tökéletes és látszik, hogy alig használhatták! Azt hiszem, egy blézerrel és az új, telitalpú cipőmmel nagyon jól fog kinézni!

kis fekete ruha (Oasis, 1755.-)

3 megjegyzés:

Irigylem mindkettő darabot :$

óóóh az a ruha *-* Nagyon szépséges. Felvéve pedig biztos nagyon jól mutat :)

Igen, vállfán nekem is tetszik, de még sosem volt rajtam. Nem volt alkalom, hogy felvegyem. :)

Megjegyzés küldése