2012. május 26.

Teszt: Rezeda kecsketejes natúr szappan (kókusz)


Egy hete próbálgatom. Nem nagyon kellett barátkoznunk, elsőre beleszerettem! :)

Nem akartam azonnal tesztet írni, kiváncsi voltam a többszöri használatot követő véleményemre és most ezt szeretném megosztani Veletek!

A Rezeda szappanokról tudni kell, hogy:
  • szinte 100%-ban magyar nyersanyagból,
  • kézzel készülnek és
  • teljesen natúr termékek
Mindez számomra már eleve bizalomgerjesztő! :)
A szappant egy újrahasznosított papírszalag fogja körbe, amelyen bélyegzővel készített rányomott minta látható. Érdekesség: Tudtátok, hogy a kecskéknek olyan a tőgye, mint az alábbi képen? Tehát nem négy helyről jön a tej, hanem kettőből! :)


A csomagolás másik oldalán található cimke tartalmazza a kötelező leírást.



A szappan olyan formájú, mint egy fejjel lefelé fordított muffin. Méretre is hasonló. Súlya 75 g, az ára pedig 500 Ft.


Mit is ígér a termék?
"A natúr szappanba kevert kókuszdarabok kellemesen masszírozzák a bőrt, míg jellegzetes illat tölti be a fürdőszobát. Hunyjuk le a szemünket és máris a trópusokon érezzük magunkat. A kókusz E-vitamin tartalma erősíti a bőr védekezőképességét, a benne található antioxidánsok pedig a bőr öregedési folyamatát lassítják le."

A sokféle változat közül azért választottam most ezt a kókuszosat, mert a száraz bőrömre úgy gondoltam, ez lesz a legjobb. Már első zuhanyzás alkalmával meglepődtem, hogy tényleg érezni a kókuszdarabkákat, illetve azt is, hogy a szappan tényleg kecsketejből készült. Nem habzik annyira, mint a szokásos (nem natúr) termékek, de szerintem a hab épp elegendő. Valahogy nagyon krémesnek, kényeztetőnek érzem a habját, jó érzés vele bekenni a bőröm.

Nem csak testre, hanem arcra is használható, én ezt is kipróbáltam.

Nagyon tetszett a kellemes, kókuszos illata is, amit a leírás alapján intenzívebbnek gondoltam, de szerencsére nem így lett. Nekem pont megfelelő.

Fürdés után a bőröm nem feszült, nem húzódott, puhának és hidratáltnak éreztem még az arcomat is, ami nálam hatalmas piros pont! :)

Egy hátránya, hogy szerintem elég hamar el fog fogyni, mert valahogy szerintem többet használok belőle el egy-egy alkalommal, mint szoktam. Amit még kis kritikaként lehet felfogni: a formája miatt nehezen tudom kezelni. Jobban szeretem az ovális alakú szappanokat, de ez elenyésző észrevétel ahhoz képest, milyen jónak találtam a hatását. Ha elfogy, újra fogom vásárolni vagy esetleg kipróbálok valami másik illatot is belőle!

A Rezeda Kecsketejes Szappanokat itt tudjátok megnézni: http://rezeda-kecsketejes-szappan.blogspot.com/?k=d

A Facebook oldalukon pedig most van egy nyereményjáték, ahol 5 szappanból álló csomagot lehet nyerni!


Ugye az én játékomat sem felejtetted el? :)

3 megjegyzés:

Mmmm... Imádom a kókuszillatot :)

Imádom a kókuszos dolgokat :$

Nekem Tina kecsketejszappanom volt és most hiányolom is, hogy nincs... Kifejezetten jót tett az ekcémámnak és imádom, hogy olyan természetes hatású. Fogok még venni, az biztos.

Megjegyzés küldése