2012. június 25.

Milyet használsz?


Most jött el az ideje a cserének. Jön a töprengés, nézelődés, milyet is válasszak?

A jelenleg használt laptopom még szuperál, nem is ez a gond forrása. A csere oka az, hogy szeretném ezt odaadni Apukámnak, viszont akkor nekem kelleni fog egy másik. És itt kezdődik a probléma.


Tudni kell rólam, hogy elég alapos tudok lenni, ezért nem tudok soha semmit úgy vásárolni, hogy előtte ne nézzek utána, ez hatványozottan igaz akkor, ha technikai dolgokról van szó. A számítógép nálam különösen fontos tényező, hiszen nálam ő gyakorlatilag munkaeszköz, ezért időt kell rá szánni, hogy megtaláljam azt, amelyik igazán megfelel nekem. Nem is a hatalmas és speciális igényeim miatt, hanem mert túl sokat nem tudok és nem is akarok rá áldozni, de azért van pár paraméter, amelynek meg kell felelnie. Na, ezeket nem egyszerű összehozni. :)


Mielőtt még szóba kerülne: nem, engem soha nem érdekel, milyen színű egy laptop vagy hogy milyen a dizájnja. Az sem érdekel, hány órát bír az akksija, mivel többnyire hálózatról használom. A legfontosabb dolog talán a tartósság, megbízhatóság és a minél több év garancia.


Nem vagyok márkafüggő, nem ragaszkodom kifejezetten egyik típushoz sem, ha úgy adódik, szívesen váltok, ha jobbat, többet ígér valamelyik modell.

Most tehát keresésben vagyok. Ha valaki olvasott, hallott, látott valahol esetleg valami jó akciót, akkor ne kíméljen, ossza meg velem! :)

Nektek milyen gépetek van? És mennyire vált be?

8 megjegyzés:

én egy Lenovo netbookot használok, immáron 3 éve. semmi baja nem volt, szervizben egyszer sem volt. most lesz majd egy töltő cseréje, ami ugye nem is a gép baja. amúgy még mindig tökéletes.
bár nem netbookot szeretnél venni, mégis leírtam ezt, mert ismerősöm nagy lenovo laptopja ugyanolyan jól szuperál, mint az én kicsim.
és bár írtad, hogy nem az akksija a lényeg, a legtöbb lenovo minimum 5-6 órát simán kibír.

Eperpanna, köszi, örülök, hogy a Te kis netbookod jól szuperál! Én is valami ilyet keresek, csak "nagyban". :)

Nekem Asus notbook-om van, kb. 3,5 éve :O és csak az akksi romlott el benne pár hónapja, amúgy semmi baja! :) És soha nem is volt!:)

nekem egy másfél éves macbookom van, az akksija bír 7 órát még mindig és még csak le sem fagyott. könnyen kezelhető, megbízható, kicsi, könnyű. sajna már csak használtan tudsz venni, mert nem gyártják, a pro-nak meg elég borsos az ára. viszont ha emellett döntesz akkor mindenképp unibodyt nézz, meg hogy a nagy tapipados legyen. én csak ajánlani tudom

A bátyámnak már 4! éve ugyan az a lenovo laptopja van, csak az aksi ,ment tönkre, de ők is hálózatról használják, így ez sem gond, masszív darab és kiemelkedő a minősége, ajánlom hogy a lenovok között keresgélj :) nekünk egy dell van igaz fele annyiba kerül mint a lenovo de ez is 3 éve szépen muzsikál (aksi itt is tropa, de cseréltünk egy 20k-ért) de a minősége nem kiemelkedő, asus is volt már családban ez is átlagos, mac is van, de én már elvből is elutasítom, de ha van rá pénz akkor tőlem nyugodtan lehet venni macat is :D de mind minőségben mind tudásban és árban talán a lenovo darabok a legjobbak :)

Köszönöm lányok a véleményeket! Még vacilálok... Volt már Acer-em, Asus-om. Igazából egyikkel sem volt gond.
A touchpad mondjuk számomra totál lényegtelen (ha lehetne, ki is hagynám), mivel egérrel dolgozom.
Ha meglesz az új szerzemény, majd bemutatom! :)

Először azt kellene tisztáznod magaddal, hogy mik az igények. Én értek a gépekhez, végzettségemből fakadóan. Nekem annyi volt a cél, hogy megfelelő háttértárral(HDD) rendelkezzen, mert sok filmet/sorozatot tartok gépen, legyen elég gyors a HD filmekhez. Nem játszom, és nem használok nagyon megterhelő programokat. Pl egy komolyabb Photoshop-hoz komolyabb videókártyás gép kell.
Én neten, a pcx.hu oldaláról vettem az Acer Aspire 5733Z laposom majd egy éve, teljesen tökéletes. :)

U.i.: ezt ajánlanám figyelmedbe:
http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/szoellenorzes-kikapcsolasa.html

Verus, köszi Neked is! A szükséges konfiguráció nálam is kezdenek már körvonalazódni, de ugye az ár is egy lényeges szempont... Min. 500 MB, i3 processzor, min. 4 GB memória, jobb minőségű, nem integrált videókártya. Nagyjából ezekre van igény.
Nem csak szórakozásra, munkához is kell a gép, grafikai program, stb., ha csak szimpla videózáshoz, netezéshez, filmnézéshez használnám, más lenne a helyzet. :)
Várhatóan ő lesz a befutó:
http://www.aqua.hu/asus-k53sd-sx806d-notebook-feher-174323.html
Köszi, de a szóellenőrzést direkt állítottam be! :) Engem nem zavar, sőt, szerintem praktikus, és én eddig mindenhol máshol ki tudtam olvasni és be tudtam gépelni az ilyen szöveget. Azért nem akkor ördöngősség. :D

Megjegyzés küldése