2013. január 1.

Kis parfümszóró


Ez a parfümszóró karácsonyi szerzemény, de nem kaptam, hanem magamnak vettem a két ünnep között.
Egy blogbejegyzés inspirált arra, hogy beszerezzek egy ahhoz hasonlót, amit Maggie mutatott be. Azt a típust ugyan nem találtam meg, de volt pár másik változat. Ezek közül a legolcsóbbat választottam, ugyanis a többi valójában csak méretben és színben különbözött. Ez azt hiszem, 380 Ft körül volt a Müllerben.

10 ml parfüm fér bele, és ha jól emlékszem, három színben kapható: arany/sárga, kék és rózsaszín.


A műanyag kupak alatt rejtőzik a kis ezüst színű szórófej. Sajnos már jártam úgy pumpás dezodorral, hogy nem működött a szórófej, ezért azóta ügyelek rá, hogy kipróbáljam. :)



Az alsó részt borító műanyag borítást is le lehet venni, így még kisebb helyet foglal az üveg. Tetszik, hogy a kis csövecske leér az üveg aljáig, így elvileg minden csepp parfümöt ki lehet majd belőle fújni... Remélem! :)


A jelenleg használt Zara Black parfümömből tettem bele tenni egy keveset, de annak sajna a fújókáját nem lehet levenni. Így simán letekertem a kis Mülleres parfümszóró ezüst színű tetejét az üvegről és fújtam bele néhányat a Zara parfümből. Nem folyt orrán-száján, szépen működött a dolog, egyáltalán nem volt macerás.

4 megjegyzés:

Nekem van hasonló, más a színe meg van aminek fényes az anyaga. A műanyagot ne szedd le, biztonságosabb ha rajta van... legalábbis ha nem akarod h. a táskádban landoljon a tartalom kifolyva.

Névtelen, köszi, igen, a műanyag részt rajta hagytam, most így van a táskámban. Egyébként maga az üveg nem tűnik olyan nagyon vékonynak, lehet, amúgy sem törne el, de fő a biztonság. :)

Szia! azt szeretném kérdezni,hogy a Müllerben merre találom meg ezeket?:P köszi a segítséget!

Én ott találtam, ahol az ilyen pipere kiegészítők voltak, mint kozmetikai táska, sminktükör, stb.

Megjegyzés küldése