2013. január 26.

Leértékelve szereztem 1.


Mint sokan, én is körbenéztem a leárazásokon. Nem mondhatnám, hogy hatalmas bevásárlást rendeztem, de pár apróságot azért sikerült jó áron beszereznem.
Mindenképpen valamilyen arany színű ékszert szerettem volna. Az utóbbi időben feltűnt ugyanis, hogy szívesen hordanék arany kiegészítőket, de nincsenek ilyenjeim. Mostanáig gyakorlatilag csak ezüst színű ékszereket viseltem, talán egy arany színű fülbevalóm van, de az sem passzol mindenhez. Tehát nekiindultam, hogy szerzek valami "aranyosat".

A C&A-ban akadtam rá még múlt héten erre a masnis fazonra. Nem egy nagy szám, sőt életnagyságban sem mondhatni, hogy nagy. :)

550 Ft (C&A)
Teljes áron láttam még ott egy csomó szép darabot, de azokat teljes áron nem hoztam haza, talán le lesznek majd értékelve és majd akkor... :)

Azóta egyébként már tovább csökkentették bizonyos ékszerek árait, így 250 Ft-ért is megvehettem volna ugyanezt... Na sebaj! Féltem, hogy nem lesz belőle, mert akkor nem láttam belőle többet, csak ezt az egy párat.

A rózsaszínes árnyalatú köves és a fekete-arany négyzetes fülbevalót az I'am üzletek egyikében lőttem. Most ott is van akció, szintén 250 Ft-os áron. Nincs hatalmas választék, egy-egy állványon vannak a leértékelt cuccok. Főleg azoknak tudom ajánlani, hogy nézzenek be, akik a színesebb, feltűnőbb típusokat kedvelik, azokól többet láttam.

I'am (250 Ft)

I'am (250 Ft)
Kíváncsi leszek, hogy ezek a bizsuk hogy bírják majd. Remélem, nem fognak viselés következtében befeketedni vagy ilyesmi. Sajnos ezt gyakran tapasztaltam korábban bizsu nyakláncoknál, sőt valódi ezüstnél is! :(

Ha nem lesz velük gond, szerintem jók lehetnek elegánsabb viselethez, pl. egy üzleti megbeszélésre (ebből lesz most néhány a közeljövőben) vagy akár egy lazább, mindennapi szereléshez is, pl. farmer-pulcsihoz.

Milyen ékszereket hordtok mostanában? Ezüst vagy inkább arany? Kis szolíd vagy színes és nagyméretű fazon?

5 megjegyzés:

Nagyon szépeket találtál és szuper áron! :) Talán a rózsaszín köves tetszik a leginkább! Mostanában főleg az arany kiegészítőket részesítem előnyben, de ott aztán jöhet minden; szolid, nagyméretű.. :D

Köszi! Valahogy most én is az arany felé húzok, pedig sosem szerettem. :)

A második fülbevaló a kedvencem! :)

Mind nagyon jó, talán a rózsaszín áll hozzám legközelebb. Arany vagy ezüst, mindegy, csak ne igaz legyen :-)

Megjegyzés küldése