2013. január 19.

Teszt: Olivia méz-zab szappan


Ismét egy natúr szappan.

Az előző kecsketejes-kókuszos szappanom elfogyott és sajnos nem tudtam beszerezni, ezért egy másik fajta után kellett néznem. Még karácsonyra vásároltam néhány barátomnak natúr szépségápolási termékeket, és akkor akadtam bele ebbe az Oliviaszappan boltjában.

Volt néhány leértékelt termék, amelyeken semmilyen hibát nem láttam, így elhoztam, hisz csak 490 Ft volt (120 g). Eredeti ára 890 Ft.

A leírás szerint: A méz sokféle áldásos hatása a bőrápolásban is érvényesül. Jó bőrregeneráló és antibakterizáló hatású. Hidratáló, frissítő, és tápláló hatásával gyógyítja a sérült bőrt, javítja a bőr hidratációját, rugalmasságát. A zablisztnek köszönhetően hatásosan távolítja el az elhalt hámsejteket és használat közben gyengéden masszírozza a bőrt. Különleges illatát a narancs és a fahéj olaj biztosítja.

A szappan  csak egy vékony nejlonba volt betekerve, ezen egy kis matricán voltak az alapvető infók. A nem leértékelt termékek csomagolása némileg eltér ettől, de egy szappannál ez számomra tökéletesen érdektelen. (Kivéve, ha ajándékról van szó.)



Az illata nagyon kellemes, mézes-citrusos, nagyon szeretem. Jól habzik és a habja is illatos és krémes, ezt imádom. Zuhanyozás közben és utána nem érzékelek semmi extrát. Szerencsére nem feszül, húzódik utána a bőröm, igaz, nagyon hidratáltnak sem mondanám. Összességében nem rossz, szeretem az illatát és kifejezetten nem szárít.

Te próbáltál már Olivia szappant?

2 megjegyzés:

Igen, én Olivia szappanokat használok :). Fahéj-mákos a kedvencem :). Ezen kívül még a Kubebát próbáltam :). Az sem rossz :). Én 2000 Ft.-ért vettem 3 darabot :).

Thündérke, a kubebásnak olyan furi illata van vagy nem? Lehet, hogy keverem egy másikkal? :)

Megjegyzés küldése